Wednesday, December 13, 2006

blogum 1 yasinda!



Tam bilgisayari kapatacakken, discovery seyredip uyuyakalacakken, blogumun 1. yilini doldurdugu aklima geldi..gecenler de aklimdaydi ama tabii ucup gitmis..bu munasebetle bir iki bisey yazayim dedim..ve ne kadar cabuk gecmis 1 sene hey gidi gunlerr heyyyyyyy dedim!
Karman corman aklima estigince, sinirlenip guldugum, pisirmeye calistigim, grafiksel ve sanatsal ogeleri, bana guzel gelen herseyi paylasiyorum burda...bloguM*u seviyorum bennnn :)

bu vesile ile belki bloggerin yeni versiyonuna gecis yaparim..acikcasi korktum biraz..kullanan varsa, hangisi daha iyi acaba?

10 comments:

KUGUU said...

BETHINGcgmin blogu buyumus 1 yasina girmis. Ne tesaduf bu blogu ben deeeeeeee cok seviyorum:))

ps: sakin beta gecme. gecenler hem kendileri hem de comment birakanlar zorlaniyor, henuz tam calismiyor. ornek Aycicegi.

Anonymous said...

Canııım bir sene ne çabuk olmuş bende kapatıp açmaktan bir türlü kutlayamadım :) ama seni bırakmadım bırakmayada niyetim yok!

Bu arada ben betayı kullanıyorum memnunum, comment yazmamda sorun yokta bana yazımın da zorlanıyorlar. ben geç derim kategori olayını seviyorum :)

kocaman öperek 1. yılını kutluyorum , nice yıllara birlikte girelim :)

daphnevega said...

Ben burayı yeni gördüm :) Kutlamadan da gitmiyim dedim.. Böyle güzel yazılmış bloglar okumak çok güzel.. Kutlu olsun birinci yaşı blogunun! Yine geleceğim..

totipoti said...

hepi börtdey diyelim o zaman bethingciim :))

bething* said...

kugucum, cileklipastacim, aysecim (welcome bu arada) ve toticim cok tesekkur ederim bu dunyami benle paylastiginiz icin..optum hepinizi kocaman!

uzay said...

hep yaz sen, bizde hep okuyalım
uzun yıllar olsunn :))

Yeditepe İstanbul said...

Nice senelere...

Anonymous said...

SMEG gorunce gozatmak istedim..
Ve yeni kesfettim, tebrikler blog icin..

Anonymous said...

nice senelere!! smuck!

bething* said...

uzay, sevdasozleri, b5 ve dariacim..hepinize tesekkurediyorumm :D
ilk ziyaret edenlere de welcome diyorum :)