Monday, December 11, 2006

Natalie Hepburn!



Natalie Portman

Audrey Hepburn

Audrey Hepburne hayran olmayan bir kadin var mi acaba ilk basta bunu sormak istiyorum...klasligin, guzelligin ve dogalligin otesinde bir kadin. fotografta gorulen onun Breakfast at Tiffanys de giydigi su meshur Givenchy imzali siyah elbisesiyle BazaarDergisinde bu ay yer alan ve en sevdigim oyunculardan biri olan, Leon filmindeki performansiyla beni kendine hayran birakan Natalie Portman..Bu arada paha bicilemez su meshur elbise, gecenlerde tam tamina 400 bin pounda ingilterede acik arttirmayla satilmis bulunuyor! Modern day Hepburn Natalie nin roportajini Bazaarin bu sayisi elinize gecerse okuyunuz derim!

4 comments:

KUGUU said...

Evet Audrey Hepburn apayri bir guzellikti, olene dek hem de. Bak canim simdi de onun filmlerinden seyretmek istedi. Gregory Peck ile olsun mesela:)

Anonymous said...

Aaaa harika kadınlar ikiside!! Hayran kalmamak elde değil gerçekten.

evet canım benim :) bildin .

bething* said...

hello marinamode just checked your blog..pretty nice shoes ;)

kugucum evet her seferinde izlenir bir baska zevkle filmleri!

cileklicim hosgeldin tekrar!

Anonymous said...

senin blog'nu eylulden beri takip ediyorum tamamen sans oldu ama zevkin cok hosuma gidiyor. Son 50's ve 60's iconlarindan favorilerimden olan birisine el atinca( steve mc queen den sonra ) thats the right time dedim comment birakmak icin. kisaca helal sana kizim good job