Thursday, March 23, 2006

Weekend snaps!

atolye

mumluk

Bu hafta cok yogun geciyor ofiste ama bugun bloguma adiyorum kendimi..
Haftasonu cektigim birkac fotograf vardi onlari paylasiyim :) Cilgin teyzemin atolyesine
gidip resim yaptim , yillardan sonra elime aldigim fircayla basladim boyamaya..
Marilyn Monroe
uyarlamasi yaptim bi tane..yaparken cok sevdim ama simdi bakinca gozume hos gozukmedi..
daha sonradan eklerim belki buraya.
resim yapmak gercekten cok rahatlatici, tavsiye ediyorum..
Teyzemin yaptigi mumluklari da koyuyorum renklericok hosuma gitti..nasil yapildigini detayli
ogrenip buraya yazmaya niyetim var..

Pazar gunu ise sevgili Pastaci dan tarifini aldigim chocolate chip cookiesleri denedim :)
guzel oldu ama cok kuruttum sanirim..birdaha sefere daha az pisiricem!
iste fotografi..

cookie



2 comments:

totipoti said...

mumluklar çok ciciymiş...

bething* said...

secretcim,
walla resmi buraya degil de bilki flickr daki fotograflarima koyarim..:) haber veririm oraya ekledigimde :)
Mumluklari yapmak kolay sanirim :) totipoticim eger ilgileniyorsaniz mumluklarin yapilisini step by step ogrenip buraya post ederim :)

iyi haftasonlariiiiii