Monday, March 20, 2006

What The @#!* we know? // Ne @#! biliyoruz ki?




Haftasonu icin tavsiye ettigim `What the bleep do we know` ( Ne biliyoruz Ki?) filmine bugun gittim sonunda! Gercekten gitmenizi tavsiye ediyorum..belgesel tadinda, oykuyle bilgiler cift zamanli olarak anlatiliyor...Kuantum fizigi ile ilgili fakat tamamen sizinle ilgili :)! Yani butun hissettiklerimizin bilimsel aciklamalari animasyon ve senaryoyla cok guzel bir bicimde anlatilmis..gerci filme bir daha gitmeliyim cunku o kadar cok sey anlatiliyor ki..yazmak istiyor insan :) Filmde cok ilginc olan bir diger sey de Japon arastirmaci Masaru Emoto nun su kristalleri fotograflariydi! Su molekullerinin dusuncelerimiz, duygularimiz ve kullandigimiz kelimelerden etkilendigini kanitlamis; bu sozlerle, duygularla, goruntu ve dinletilen muzikle bu kristalleri fotograflamis! Bu cok ilginc, fakat filmde bizi dusunduren daha ilginc bir cumle vardi (bence)- bir bardak suyu sozler , duygular ve dusuncelerle bu kadar etkileyebiliyorsak, vucudumuzun %90 inin su oldugunu dusunduguzde kendimizi nasil etkileyebilecegimizi ve degistirebilecegizi bir dusunun...!

*Ilk Fotograf Aloha kelimesinden, ikinci ise Kawachi folk muziginden elde edilmis.

* Film Macka Gmall De gosterimde.
Masaru Emoto web
Matsaru Emoto Kitap / SuyunGizli Mesaji
What The Bleep web
What The Bleep Turkce web

Fotograf kaynaklari: Matsuro Emoto web sitesi ve adhikara.com

5 comments:

. said...

GERÇEKTEN İLGİNÇ BİR FİLMMİŞ. GİTMEK GEREKENLERDEN. BEN DE BUGÜNLERDE BALIĞIMLA KONUŞUYORUM DA BENİ ANLIYOR MU ACABA DİYORDUM!! SU BİLE SESİMİZDEN ETKİLENİYORSA BALIK KESİN ANLAR!! ARTIK HER AKLIMA ESİNCE KONUŞURUM BEN BALIKLA!! FİLMİ İZLEMEM GEREKNELER ARASINA EKLEDİM!! PAYLAŞIMIN İÇİN TEŞEKKÜRLER! HER ZAMAN Kİ GİBİ YAZIN GENE HARİKA OLMUŞ! ELİNE SAĞLIK.

sothyz said...

aşağıya yazmaya içim elvermedi : )
blisskiss inanılmaz!

bething* said...

sevgili secret,
evet listene koy bu filmi mutlakaa:) balikla da konusmaya devam ;)


sothyz yeni mi gordun oooooooo :))
o tarafa duserse yolun ugra blisskisse ;)

. said...

selam,
nasılsın diyeyim dedim.

bething* said...

iyiyim canim tesekkurler...bu haftam cok yogun geciyor ofiste..ama bugun post yazdim en sonunda :)

umarim sen de iyisindirr!