Wednesday, March 11, 2009

espanol skinny instax and vogue...



Oscarlar geldi geçti. Favorim katewnslet ve seanpnn idi..kazandılar. Ayrıca penelopenin barclonadaki performansına ayılıp bayılmıştık. Hele resim yaparken ki hırçınlığı ve hırsı, fotograf çekilirken verdiği pozlar hepimizi delirtmedi mi? ispanyolcayi hala ogrenmek isteyip ogrenemedigim icin kendime kiziyorum..
twttera devam tam gaz. AshtnKutcher ve DemiMore hergun twitliyolar.
Ozellikle gunluk quote lar yazmaları cok hosuma gidiyor. Bloga da follow me on twtter widgeti ekledim.uye olursanız takipleselim.
skinnyB*tch i okudum. Tamamen bir vegan manifesto! Ben daha skini bir kitap bekliyordum. okuduklarımdan sonra tamamen sarsılmıs durumdayım. Zaten vejetaryen bir egilim soz konusuydu bende..yakınlardayım. kocamı da dahil ettim bu duruma ☺ ki kendisi ir etobur(du).(ama sanirim bu aksam hamburger yemis!!) Bazı seylerin kitapta abartıldıgını dusunuyorum o yuzden arastirip biraz review okumak gerekiyor..yazılanların gercekligi kanitlanmis mi diye… bir de isim olarak kitabin ismi degismeli mi acaba…esprili anlatım tarzina ragmen o isim insanlar için bence yaniltici. Neyse et ile arasi iyi olmayanlar motive olmak icin okuyabilir.
Yeni oyuncagim fuji instaxmini7s ☺ Polaroid formatından biraz daha dar sipsak foto cekebilen super sirin (ve de pembe) bir makina. Tek sıkıntı filmlerinin burada satilmiyor oluşu.. ebay amazon vs den siparis etmek gerekiyor. Malesef $da yukselisteyken online siparisleri biraz kısmak gerek…online siparis demisken myusabox sitesine uye olan var mı? Varsa yorumlarını bekliyorum.

Vogue ve Glamour Turkiye’ye geliyormus Dogus Yayinlari tarafindan..umarim yurtdisi kadar basarili olur. Editoru heyecanla bekliyoruz. Kulagima gelen bir soylentiye gore editor bir “Vintage Kralicesi” olabilirmis. Guess who!!?

No comments: