Wednesday, October 08, 2008

topuklarla profesyonel yurume sanati, yeni blog kesfim ve kizginligim.




Yuksek topuklarla "profesyonel" yurume kurslari var mi? 2009 prada defilesinde bile mankenler tepetaklak uctu valla. Ama VictorrriaBeckkham masallah bu topuklarla bir alisveris merkezinde nasil geziyor? Maclara gidiyor, cocuklarini zirtpirt gezdiriyo LAde..aciklayabilen lutfen aciklasin. Bir stiletto queen oldugunu biliyoruz da, isin sirri nedir abicim?


Bugun baya bir jelatini okudum coktandir bakmiyordum..cok uzun yazilarda genelde daraliyorum ama onun blogu okunuyo cok rahat. Ayrica bugun farkettim noktalarini seviyorum ben jelatin in niye anlamadim...cumlelerinin sonundaki noktalar hosuma gittini farkettim her nedense :) bir kitap yazabilir ilerde, alirim kesin :)


Konu bloglardan acilmisken, inanilmaz bir blog kesfettim: Brynboy aslinda bayagi bir unluymus de benim karsima yeni cikti. bakmanizi tavsiye ederim...bu blog hakkinda okudugum en inanilmaz sey ise marccjaacoobbs in cantalarindan birine BB ismini verdigi! ayrica personal bir not da yazmis kendisine el yazisiyla! saka gibi ama basin dunyasinda da baya bir calkalanmis kendisi...girip tipine bakin allaskina. Insanlar iloveBrynby pankartlari aciyorlar hergun. İlginc.

Desgnweeeekistanbul iptal oldu. rezalet. bu konuda konusmak istemiyorum. Tamamen bir sacmalik. Fuara 3 hafta kala boylesine bir organizasyonun iptal edildigi ancak istanbulda gorulur. PES!

No comments: