Tuesday, April 25, 2006

Ters oranti!

I am back :)
Cok guzel bir kacamakti fakat hizli gecti...
Bugunlerde is cok yogun...ve o yuzden sosyal hayatim etkileniyormus gibi geliyor ve ben bunun olmasina izin vermek istemiyorum, sporumu aksatmak istemiyorum..isten gec cikmalari hic mi hic sevmiyorum hemde...o yuzden bloguma ve diger baska seylere zaman ayirmayi zorunluluk olarak yapmayi ise hic mi hic istemiyorum...Kafami toparlamaliyim...kendi personal procelerime donmeliyim (teyzemin cok guzel bir projesi var; ilerki gunlerde burdan duyuracagim).
su aradaki ince ipin kopmasina izin vermemeliyim! :)

2 comments:

KUGUU said...

- Bir bilmecem var cocuklar
- Acaba nedir nedir nedir?
- Cayda kahvaltida yenir
- .... cevabi sen vereceksin Bethingcigm, merakla bekliyoruz teyzenin projesini. Senin icin en iyisi olsun dilerim.
Kuguboynu:)

bething* said...

cok yakinda hayata gecicek o zamn detayli soyyle guzel bir reklam yapicam zaten burda :)
tesekkurler canim :)