Friday, April 21, 2006

express weekend stuffimi yazip, kacarim uzaklara :)

kactim.kimselere soylemeden uzaklardayim haftasonu :)
o yuzden express weekend stuff yazdim,
gelip de weekend stuff bakmak isteyen arkadaslari husrana ugratmamak icin... :)

Music: cuma, beyoglu Mono da 80ler :), Ferhat Gocer dinlemek isteyenler varsa, saat 23.30 da Ortakoy Jass cluba.
Book: Henuz V for vendettayi izleyemedim ya :( ama kitabi cikmis..filmi kadar iyi mi bilemiyorum fakat goz atmak isteyen varsa buyrun
Watch: Fener Galatasaray derbisi..!!! Dise dis kana kan mucadele Sukru Saracoglunda saat 19.00 da baslayacak..haydii fener haydi fener hayyydiiiii :)
Hip: Kurucesme Divanin altinda minik, tatli mi tatli bir lokumcu var ki adi Lokkum, packaginglerine bayildim..yolunuz duserse...
Art: Cok begendigim poster sanatcisi Yossi Lemel istanbulda! 13 mayisa kadar pazar haric hergun istiklal Garanti Galeride.


weekend links:
yoga,taichi,reiki,meditasyon,osho ve kabala meraklilari OWO ya
Siberkultur
teknoloji harikalari, yeni urunler ve mobil hayat zamazing de!
Panoramik istanbul fotograflari 360tr de!
Portfolyolar...


have great weekend!!!

No comments: