Friday, June 26, 2009

You are not alone MJ...



Oturma odasindayim...betamax sony video var karsimda. 4-5 belki de 6 yaslarindayim tam net hatirlamiyorum ama kaseti koyup cikarmayi biliyorum betamaxa. O kaseti defalarca izliyorum...arka arkaya sIKILmadan.Birakin SIkILmayi, korkmadan! cunku izdigim Thriller videosu. Once Thrillerin klibi vardi kasette daha sonrasinda da making of thriller..hayatimda ilk defa lensi orada gordum sari sari...sahne makyajini, sahne kostumlerini, o kareografileri...o yasta bir cocuk o klibi nasil izlemis defalarca bikmadan ve korkusuzca hala sasiriyorum. o kizin attigi cigliklar ve zombiler, kurtadamlar ve en sondaki psikopat kahkaha!
Ben buyudum betamax donemi kapandi, kasetler, cdler, dvdler cikti ama o izledigim gunler yemin ediyorum cok net gozumun onunde.
Ben Michael Jackson ile buyudum. Kendimi cok ama cok sansli hissediyorum. O unutulmaz kreatif klipleri , kimsenin taklit edemeyecegi danslari, moda ikonu... cocuklugumun ve gencligimin her doneminde o hayatimdaydi...Efsane sarkici,dansci,ikon, popun ve bizim 80li jenerasyonun Krali gulegule.. sonsuza kadar degil bu veda sen bizim de cocuklarimizin Krali, Efsanesi olacaksin. Bunu biliyorsun.
Seni Seviyorum.

No comments: