Sunday, September 21, 2008

zaman(siz)

tutamiyorum zamani benim icin son zamanlarin "dogru" soylemi...
yeni bir ise basladim... bayagi yogun, internet yasakli, full ise konsantre, sorumlulugum fazla...blog da kaynadi yaz tatili-yeni is derken...cok ozeniyorum hergun yazanlara :) helal olsun diyorum icimden. Yaz tatili guzel gecti. Bozcadayla tanistik, cok sevdik, tekrar mavi yolculuga ciktik...guzeldi. Derken yeni isim belli oldu ve tekrar baya yogun bir tempoyla ev-is modunda sporu bile aksatmaya baslayarak anlamadan zaman ptesi-haftasonu seklinde ucmaya basladi.
Bu arada 16-20 ekimde design week te 2 sergiye birden katiliyorum :) tabii onlar da baya bir zamanimi aldi.
Imajsiz post olmaz..son zamanlarda internette gezebildigim kadariyla yakaladiklarim...


bu sakizlarin ve bu makinenin hastasiyim :)

bu bir hali !

severim findik ceviz turuncu eve de uyar :)

5 minute candles

Laptop case

3 comments:

totipoti said...

uzunca bir aradan sonra merhaba. belli periyotlarla bakıyorum yeni bişiler yazdın mı diye, ben de pek yazamıyorum uzun zamandır.
yeni işin için tebrik ederim. sevgiler,
toti

KUGUU said...

canim pembisim yeni isin hayirli ugurlu ve cooooooook keyifli olsun. arayi ben de cok actm maalesef.

bething* said...

selam toticim cok tesekkurler :)

huhuuu kuguu optum seni