Monday, February 25, 2008

Oscarz 80th

Saat 6.30 uyandim bir actim tvyi ve sonuna yetistim... her sene en basindan sonuna izleyemesem de ertesi gece izlemeye calisirim..hatta sabah ilk islerimden biri redcarpert elbiselerine/stillerine bakmak olur..Bu aksam E! de red carpet programi vardi dedikodu ve roportajlarla guzel program yapmislar..herkesi suzmusler bir guzel..Bu sene red carpet hakkatten de RED! biraz da black idi..
iste benim favorilerim:

#1 (iki tane birincim var)
Penelope (Chanel) & Heidi Klum



#2
Jennifer Garner - Oscar delaRenta
saclar! kolye ve mermaid style dress..
olayi bitirmis..


#3
Anne Hathaway - Marchesa
sade guzellik


#4
Katherine Heigl - Escada
saclar muthis m.monroe modeli olmus..


#5
Cameron Diaz - Dior
elbise baska bir renk olsamiydi? saclar out..


#6
Renee Zellweger - Carolina Herrera


#7
Jessica Alba - Marchesa
Hamileligini super tamamlamis..



#8
Marion Cotillard - Jean Paul Gaultier
Deniz kizi..:)


#9
Amy Adams
Yesil&Kizilin muthis uyumu



# Ve.. Hayal Kirikligi
Nicole Kidman - Balenciaga
Hamilelik sikliga engel degil..hersene muhtesem vintagelar giyen Nicole bu sene hayalkirikligi bence..yakismamis.



imajlar: style.com ve people.com

1 comment:

KUGUU said...

Cok guzel ozet ve not gecmissin PEMBISIM.

#2 deki siyah mermaid benzeri benim de dolabimda duruyor, ama benimkinin bir kenari boydan asagi payet ustelik:)) Amerikadan almistim ve sadece 1 kere yer bulup giymistim:))