Friday, September 28, 2007

Bething*Bridal 001



$unu anladim: Dugun hazirliklari icin en iyi tavsiyeleri uzgunum ama -ne anneniz, ne esiniz, ne de bir baskasi veriyor..
cevap internette! salgin gibi hayatimizi kontrol etmeye baslayan internet oyle bir kuyu ki, dugun sitelerinin sayisini bile bilemiyorum...suruklendim ordan oraya! Bu gune kadar kaydettigim imajlar ve siteler aldi basini gidiyor..toparlayamiyorum! Hele Amerikada dugun acayip buyuk bir sektor adamlarin neler yaptigina, ne bicim detaylari dusunduklerine inanamadim.
Ilk is olarak: Herseyi bulabileginiz en duzenli site olarak www.brides.com u sIK kullanilanlara kaydedin. Bu siteyi takip eden super yetenekli, on elinde on marifet olan kadin Martha Stewart in wedding sitesi.

Bridalwave de haftada 1-2 kez ziyaret ettigim sitelerin basinda geliyor.. ve Manolo for the brides ( Manolo Blahnik falan degil, heyecan yapmayin..adini oyle koymus..)

Gelinlik icin: Once kendi tarziniza karar verin..nasil birsey hayal ediyorsunuz? Birkac wedding dergisi almak soru isaretlerini biraz daha hafifletiyor... Dergilerden isaretleyin begendiklerinizi... Hazir almak mi yoksa diktirmek mi istiyorsunuz? Ben hazir aldim ve acayip mutluyum. Provalarla ve kararsizliklarla ugrasmaktan ve zaman bakimindan kurtariyor sizi..Ama tabii diktirmek isteyenlere de lafim yok:)
Pronovias bence dunyanin en iyi gelinlikcilerinden..kalitesi ve cesitleriyle gercekten herkese gore birseyler var bence. Sitesine mutlaka goz atin..favorileriniz kaydedebiliyorsunuz.
VakkoWedding Vera Wang basta olmak uzere havali markalari burda bulabilirsiniz...Ucuk fiyatli gelinlikler deyip gitmemezlik etmeyin makul fiyatlilar da olabiliyor :)
BeyazButikFransiz agirlikli gelinlikler var...acelesi olan gelinler icin super..2 gunde gelinliginizi veriyorlar pit diye.
VIB sitesi cok tatli..fakat ben buraya gitmedim..sitesinden markalara ve belli modellere bakabiliyorsunuz.

Daha birsuru detay var tabii..fotograf basta olmak uzere!
bridal 002 postu yakinda...:)


1 comment:

Anonymous said...

Canım ne güzel şeyler paylaşmışsın :) Bende senden takip edeyim, sonra lazım olur bu bilgiler bana :)

Zor ama zevkli meseleler, eminim rüya prenses olacaksın

mucxxxx