Friday, August 24, 2007

MaviTurkuazLacivertYolculuk..

mv1
Domuz adasi

1 hafta..sabiha gokcenden baslayip gocek, fethiyede noktalanan mukemmel bir tatil..maviyolculuk.. enerji depolamak, denizden cikmak istemeyen, guzel yemek yemek isteyen, raki balik keyfi isteyen, telefonunu kapamak isteyenler bu tatile..direk gidiniz ayarlayiniz..hala zaman var eylulde bile cok guzel oluyor.
Cuma aksami yola cikis..14 kisi! hepsi tanidik, kafa arkadaslar...muhabbet guzel..tekne super..market alisverisi yapildi..kasalarca domatesler, koca koca karpuzlar, yesil efeler, kaliplarca peynirler, salatalar, yufkalar, sebzeler, nutellalar..daha neler neler.. bu liste icin tatil oncesi 3 kere bulusuldu..menuler hazirlandi.. o isi istanbulda halletmek gerek..
30m kocaman bir tekne, gulet..odalar rahat (ama odada yatan kim oldu ki-herkes battaniyelerle disardaydi) micolar tecrubeli, ahcimiz da var (bunun onemli bir nokta oldugunu belirtmek istiyorum, butun tatil o sicakta mutfakta olmak pek akil kari degil, zira bir kere mozaik pasta yapmak icin mutfaga girmis bulunuyorum)..
rota gocekten fethiyeye.. uzat ayaklari, al bir light icetea, sur bacaklara hawaiantropici, ver muzigi ipoddaki maviyolculukchill listesinden..hicbisey dusunme...

L1010191
fethiye - burasinin thailanddan hic bir farki yoktu..flickrimdan girip bakin ayni!

Deniz ne cok soguk, ne cok sicak..girdikmi 2 saat denizdeyiz..tam tesekkullu gelmisiz..deniz yatagi mi istersin, sisme basket potasi mi, palet mi..bir de bir makarnalar var ki- batmayan, renkli
hani cocuklarin kullandigi , kolumuzun altindan hic cikarmadik.
Aksamlari mangallar yakildi, rakilar bitti, muhabbet cok koyuydu, cok guldum gercekten..
cok eglendim ben..enerji depoladim...hic bitmesin istedim.
Tum grup en kisa zamanda
ye-ic-sic-yuz-yat felsefesiyle baska bir rotada bulusmak icin sozlestik..

Dipnot: (Gel gor ki su anda ofisteyim... konsantre olamiyorum...depolanan enerjiden eser yok...su tatilleri uzatsinlar biraz daha ya..yetmiyooooo)

6 comments:

HMF said...

hosgeldin:)cok supermis tatiliniz..bir ara kolayinda oldugunda tekne detaylarini isterim ben bething..lazim olacak zira:)

(en kisa zamanda isallah!!:))

KUGUU said...

Cok sevindim mutlu bir tatil gecirdigine PEMBISIM.

felsefe-de-super-bu-arada-yanliz:))

Enerjini bitirme, simdi flickera geciyorumm , eminim harika resimler vardir.

DRNEFES said...

suyun rengi okadar güzel ki burdan atlayasım geldi walla..kafa dengi insanlarla tatil çok güzeldir..
inş seneye oyle bi tatil imkanım olur..mavi yolculuk hiç yapmadım artık senden bilgi alırım braz.

Anonymous said...

Alakasız bir yere yorum yazdım canım ama önemli silersin istersen ama herkes görsün ki ben sanmasın tamam mı ?

Ben geldim tatilden bu arada benim adımı kullanarak sağa sola pis yorum bırakanlar var aman dikkat bunu oku lütfen olur mu çok önemli arkadaşım http://www.edasuner.com/onemli/

Eda Suner
www.edasuner.com

KUGUU said...

PEMBISIM,theBETHINGim
yeni yazi yazmayi dusunuyormusun acaba, en azindan benim icin belki:))???

MM. said...

biz de bir yaz, 18 metrelik bir tekneyle, göcekte mavi tur yapmıştık. 10 gün karaya ayak basmamıştık, indiğimizde herkes sallana sallana yürüyordu:)