Wednesday, April 11, 2007

icim acilsin, kalici olsun, guzelleselim..

Parfum ariyorum..en kalicisindan, tatli, icimi acan biseyler olsun... bahara uysun, kisa da kalsin. Internette sonsuzluk var ne istersek bi tikla karsimizda..hos, parfumler de... ama koklayamadikten sonra banane sisesinden ve fiyatindan! teknoloj o kadar gelisicek mi acaba ilerde? online testerlar :) Ortason siniftan beri ayni parfumu kullaniyorum..onu birakmam o artik sindi benim kokumla bir butun oldu. Onun disinda kullandigim jil sander sporttan baska biraz daha kadinsi, ama yine de tatli bir parfum ariyorum..Hermes in bir iki parfumunu begeniyorum fakat denemeye gittigimde aradigimi bulamadim :(
Denenecekler listesi soyle efendim:

Vera wang princess

Pink sugar

Agent Provocateur

Marc Jacobs

viktor&rolf flower bomb

vivienne westwood boudoir

Tavsiyesi olan?
en azindan online tavsiye alabilirim :)
birkac parfum ile ilgili blog:
nowsmellthis
theperfumebee
jackandhill
celebrity perfumes




Parfum disinda cilt bakim urunlerimi de tepeden tirnaga degistirip daha prof. urunler almaya karar vermemin haftaya yaklasan dogum gunumun de etkisi oldugunu soylemem gerek :)
Tesaduf, bugun bununla ilgili Kanyonun onundeki Vichy cilt bakim gunleri merkezine ugradim, cilt pasaportu dolduruyorsunuz, hizli bir olcumden gecirilip, size ozel bakim urunleri karnesiyle yollaniyorsunuz..esantiyon filan yok yani...uzman biri onculugunde olcum yaptirmak isteyenler 22 nisan son gun sanirim.

9 comments:

bembi said...

önce hoşgeldin! :) benim sevdiğim bahar parfümü portakal çiçeği ve limon çiçeği kokulu Tommy Hilfiger. tam adını bilmiyorum :( bir de Vichy tam iş görmüyo sankii. ben clinique ve avene'i öneririm :)

HMF said...

victor&rolf coook guzel. su siralar onu kullaniyorum. bir de pink sugar var bildigim. onu da kucuk kardes kullaniyor. kokuyu surdugunde tutup yemek istiyorum kendisini (zaten surekli yiyorum ama:))

daphnevega said...

Parfüm değiştirmeyi hiç sevmiyorum, insanlar beni tek bir kokuyla hatırlayıp, onu ayşe kokusu bellesinler istiyorum. 10 sene boyunca Burberry's Classic kullandıktan sonra bu yaz YSL Cinema'ya geçtim. Benim tenim fazla parfüm tutmuyor kanımca ama bu gerçekten çok kalıcı çıktı, kokusuna da bayılıyorum, aklında bulunsun!!:)

bething* said...

Bembi hosbulduk..tommyi de listeme ekleyecegim..portakal kokularini ben de seviyorum..vichy urunlerini hic kullanmadim. sadece olcum icin gidilebilir bir tavsiye veriyim dedim :)

hmfcim en cok merak ettklerimin basinda da viktor rolf eliyor..sisesini cok begeniyorum.. pink sugari kuzenim de kullaniyordu ama kokusu aklimda kalmadi tekrar gidip koklamak istiyorum.

Aysecim evet dogru bir karar! ayni ben de oyle dusunuyorum ama iste bende daha kalici ve disi bir parfum istiyorum..bakalim.tesekkur ederim :)

KUGUU said...

PINKYcgm ben sana parfum onermeyecgm. Cunku biliyorum ki seninle birbirimizi cok sevmemize ragmen zevklerimiz tutmuyor- mutfak cin/meksika gibi:))
Ama karar verdiginde ogrenmek isterim.
Ayrica haftaya dogumgunun ne gun? Ve daha prof. urunler kullanma yasin ise hayir gelmedi bence:))

uzay said...

yıldızlı bething bende kalıcı parfüm aranıp duruyorum..ama benim yüzümde makyaj durmadıgı gibi parfümü sıkmamla hava olması bir oluyor maalesef:(
bulursan parfümü haber ette bizde bakalım :)
sen hep yaz!

Sunthing Special said...

Bething parfümle ilgili olarak bi de Nez'in bloguna göz gezdir istersen; http://perfumefanclub.blogspot.com/
Kalıcı ve tatlı, ben de tam olarak böyle şeylerden hoşlandığım için Givenchy Hot Couture'u bi dene derim, yıllardır ben de ondan vazgeçemiyorum :)Pink Sugar'ı da kullanıyorum,o biraz daha yoğun yalnız, çok az sıkmalısın yoksa içini bayıp,mideni bulandırıyor ama hafif hafif geldiğinde güzel, tıpkı pamuk şeker gibi kokuyorsun, Ay' da bayılıyor ;) Normaderm serisini kullandığım Vichy ise cildimi kelimenin tam anlamıyla mahvetti diyebilirim, hepsini çöpe atmak zorunda kaldım. Üstelik şikayetimvar adlı sitedeki yorumlara bakarsan vichy'le ilgili inanılmaz şikayet olduğunu göreceksin, bence de başka bir marka dene.
Bolca ışık!

Anonymous said...

AAaa dönmüşsün :) Öncelikle parfüm konusunda doyumsuzum sanırım, sürekli geçiş yapıyorum, ama tavsiye edeceğim kokulardan biri dune diordan, ayrıca coco da çok güzel kokuyor chanel den.

cilt ürünlerinde de vichy tek tercihim bende geçen gün yaptırdım :) yeniden cilt bakımı gerçekten iyi oluyor.
sevgileeeeer

bething* said...

Kuguucm benim su zevk meselesine hic takilmiyorum biliyorsun! iltifatin icin tesekkur ederim ama gercekler aciii :(

sevgili yildizli uzay..karar verdigimde burada paylasacagim :)

sunthingcim tavsiyelerin icin tesekkur ederim..vichy urunlerini dusunmuyordum zaten orada sadece bir olcum yaptirdim ama yinede tecrubelerini paylastigin icin tesekkurler :)

cileklipastacim sana da tavsiyelerin icin tesekkur ederim canim

herkese sevgiler