Wednesday, February 28, 2007

Rezene ve tranko gunlerim..




Midem!...cig sebze meyve saglikli yasam derken sanirim bir balon olup havaya ucabilirdim ptesi gunu! anlamadim..hersey bir anda oldu :(
Son zamanlardaki rezene yuklemesine sIkI bir bicimde devam etmem gerekiyormus...adacayi da etkiliymis onu da sokucam beslenme kitabima..
Ben ilac almayi pek sevmem...bitkisel yollarla gecirmeyi deniyorum genelde. Dun dayanamicak gibiyken TrankoBuskas isimli bir ilacla tanistirdi beni babyn! anksiyolitik spazmolitik mikirik tikirik miymirik bi ilac..aldim daha rahatim..eczaneye girdigimde adini hatirlamak iscin soyle kadinin suratina baya bi baktim bi anda tranko bu.. bisey dedim :) neyse su aralar beraber takiliyoruz. Butun bunlara inat haftasonu meringue-cikolatali beze denedim jamie nin kitabindan..ilk denemeye gore fena olmadilar fotografi en kisa zamanda yukleyecegim.. :) yumurta sarisi ayirici, gram ile olcu alabilecegim bir terazi sart artik sanirim..yumurtanin sarisini ayiricam diye el cambazi oldum valla...!
rezene ve jamie demisken, adam yemeklere cig rezene de atiyor..artik ne varsa koy sepete!
herkese tranquil haftalar diliyorum..


3 comments:

eren said...

Geçmiş olsun. Ikea'da tam istediğiniz gibi bir tartı var, ben aldığımda 10 liraydı. Ama henüz kullanamadım :(

KUGUU said...

Rezeneden uzak dururum korkarim ben Bethingcgm:) Birkere cayini ictim birdenbire balon gibi icimi havayla dolduruyorlar gibi birsey oldum. Ustelik isyerimdeydim:) Ne oldugumu anlayamadm ama etek dugmesini filan ciddi acmak zorunda kalmistim. Bir daha mi tovbe:)

totipoti said...

tranko bağımlılık yapabilir,
tikkat!!!