Friday, February 23, 2007

Kagit yirtma-yoketme seremonileri


Takintilarimdan mi desem, yapmasam icim mi rahat olmuyo desem? psikolojik paranoyak bisey mi desem bilemedim..! Adima ne gelse, nereye gelse, oracikta zarfi parcalama duygusu beliriyor icimde. İsmimin oldugu etiketi parcalara ayiriyorum, yetmemis gibi ayri ayri coplere atiyorum! kimlik fotokopim acik renk mi oldu? dogruuuuu kagit kiyma makinesine! eve de mi alsam acaba? en zoru fis yazim zamanlarinda oluyo..o kredi karti sliplerinde kocaman bold yazmiyormu!! Vah halime!! kac taneee otur kes yirt onlari!
atmde makbuz istemem- onu yoketme dusuncesiyle!
Bankada verilen dekontlardan nefret ederim..Hic usenmem makasla keserim..!
Bir de yetmiyormus gibi baskasi yanimda slibini burusturup bir cope atmasin!
Son zamanlarda biraz abarttim sanirim diye burda yazip bir okiyim istedim vahim halimi..
vay paranoyak seni..!

No comments: