Friday, February 16, 2007

gecikmis lezzetli post...



2 hafta evvel gittim musedechangaya..! wallpaperin da 2007 nin en iyi restoran secmesi bardagi tasiran son damla oldu... gunesli serin havada apacik bogaz manzarasi ve fuzyon yemekleriyle icimiz acildi, isindi. Sunum, servis, lezzet, dekor hersey cok kaliteli. Biraz da pahali ama gercekten degdi. Yediklerimize gelince; baslangicta tulum peynirli domatesli roka salatasi, ana yemek-ben- Tabboulehli izgara tavuk, badem,kuru uzumlu kuskus, -o- hardalli pureli bonfile aldi..ikisi de cok guzeldi..ama amaaaaaa en en en guzeli - (tadi hala damagimda kaldi)...kirmizi biber ve sarapta pismis armut sakizli dondurma ve pismaniyeyle gelen tatliydi..once kirmizi biberli oldugundan dolayi tereddutteydim (ben anti biber bir insanim) fakat kirmizi biberle alakasiz, bu uc tadin birlesimi mukemmeldi..! yedigim en guzel tatlilardan biriydi diyebilirim. Kesinlikle tavsiye ediyorum bu tatliyi..ve musedechangayi. Sabanci Muzesinde sergi gezdikten sonra cook keyifli gercekten.....

2 comments:

KUGUU said...

ohoh afiyet olsun PINKYm.
Ama seninle damakzevkimiz hic ama hic tutmuyor bizim. Daha once de ortaya cikarmistik gerci:) Mesela ben kirmizibibersiz hicbiryemek yapmam, etc:) Yarin buyuk gun:) Hadikolay gelsin hepinize. Operim.

bething* said...

Kugucum biz de senle kahve icmeye gideriz hihihihih :)
starbucks?