Friday, July 07, 2006

Yazbukey..Yaz aksesuarlari ve Haftasonu kacamak seti!


Haftasonu Kacamak seti! (mavi jeans)


Kugucum bu sana ozel :)







rukus kopeklerini cok sevdim..tirnaklara dikkat!

Bjork ve Madonna gibi isimlerin tercihi olan, Paris te yasayan siradisi modaci kardesler Emel ve Yaz, Yazbukey markasiyla bu yaz da degisik ve siradisi aksesuarlar ile goz dolduruyor.. Mavi jeans ile isbirligi yaparak Istanbulda da erisebilirligi saglayan Yazbukey in bu koleksiyonunun ismi "haftasonu Kacamagi Seti"! Ben cok sevdim ismini..icinde de yok yok! (makyaj çantasi, teeshirt, pareo, anahtarlik, dondurma sekilli yaka ignesi, uyku maskesi, siperlik, iskambil kagidi ve seyahat defteri), Yazbukey bu koleksiyonuyla hem benim gibi haftasonu kacamagini sevenleri hem de Yazbukey den alisveris yapamayanlari sevindirmis oldu :)

www.yazbukey.com

ps.haftasonu cok sevdigim Buyukadaya kaciyorummm :D

4 comments:

uzay said...

ehehe yazbükey tonturma yaka iğnesii süpperrrr:)) iyi tatiller

KUGUU said...

BETHINGcgm canimmmm yaaa o kugulu bilezik benim icin mi, gercekten mutlu ettin beni- off tan ciktim bile vallahi.
Ada da harika bir "h.s. kacamagi" diliyorum "prenses cicegi"ne ve 1 asil "bocek" ile yine varsa "ekürüsüne":))
Kuguboynu

CRESCENT said...

Ne tesadüf! Bende bugün internetteki sitelerinde aynı resimleri incelemiştim...:)

bething* said...

Uzay hello..evet benim de favorim o sanirim :P

Kugucum eveeeeeettt direk sen aklima geldinn...:D tesekkur ederim ada superdi ..tavsiye ediyorum! (prenses cicegi eheheheh)

Crescent hosgeldin...:)))

peacecim tesekkurler!! :)