Monday, June 26, 2006

lets go organic!


Su gunlerde kafayi organik urunlerle bozmus bulunuyorum...Daha evvelki postlarimdan birinde sebze ve meyvelerin ilaclanmasindan bahsetmistim ve ne yicezzzz diye yakinmistim...
Cumartesi gunu uzun zamandir ugramadigim City Farm a gittik...Gormeyeli bir cesitler, bir ambalajlar..cok $ik gercekten, cok hosuma gitti. Fiyatlar biraz yukek fakat denenmesi gereken mutlak urunler var :) En cok salata icin karisik yemisleri sevdim..keten tohumu,aycekirdegi ici, kabak cekirdegi ici, susam vb. karisik malzelemeler var..salataya cok guzel lezzet katip, ayni zamanda cok hos susleme oluyor. Zeytinyaglari ve recelleri de cok
basarili..Kurutulmus meyve ve sebzeleri de mutlaka denenmesi gerekenlerden..Zaten saglikli oldugu renklerden, kokulardan ve dogalligindan belli...City Farm Etiler, Akatlar ve Yenikoyde.
www.cityfarm.com.tr
Bizi kokten kurtaricak olan Turkiye de yeni yeni gelistirilmeye baslanan organik tarim olacak sanirim..(Ali Sabanci bu ise de el atmasi cok iyi oldu bence)..Gecen hafta gazetelerde yazdi "Sislide cumartesileri %100 ekolojik ve organik halk pazari kuruluyor" diye..Merak ediyorum..Tamamen dogal urunlerin satildigi bu pazari bir ctesi mutlaka gidip gormek ve alisveris yapmak istiyorum ! Bu pazar uygun fiyat stratejisiyle organik urunlerin luks olduguna dair onyargilari da yikmayi amacliyormus..bence cok isabetli..hem halk pazari olusu, hem de tuketiciye bu kadar yakin olusu..umarim sisli ile sinirli kalmaz ve ilerki yillarda organik urunler gunluk hayatimizin vazgecilmezi olur..
Ekolojizmi ve organizmi merak ediyorsaniz bugday.org
fotograflar: cityfarm.com.tr ve ailem.com dan alinmistir.

2 comments:

KUGUU said...

BETHINGcgm sende de epey ara olmus gibi duruyor, yokmu yeni something stuffy fluffy pinky?:))

bething* said...

evet bu hafta biraz serdim.. :) bu hafta yazicam canim..