Friday, June 09, 2006

Bikkini Island???!!!





2 gun evvel bir mail aldim...bikkini_island isimli bir powerpoint sunum...icinde yukarida gordugunuz fotograflardan olusan bir sunum...Saka heralde dedim ki; kime gonderdiysem herkes ayni fikirde..Hala gercekliginden supheliyim..Cubuklu da diyor..16 haziranda aciliyor diyor..Ayni cesmeye benziyor..valla bu deniz varmi ya Istanbul sinirlari icinde? Palmiyeler, altin kumlar falan? o sushi tabagi massallah..arkada jumbo karideslerden olusan hos bir kompozisyonn...Kaliteden, Yoga ve Tai Chi derslerinden, bir fish marketten bahseden cumleler, hepberaber gorucez..dogru degilse bile bu hos yaz goruntuleri icimi acti :)
*Sunumu gormek isteyenlere mail ile gonderebilirim...

13 comments:

uzay said...

hadi cnm:) gercek mi bu yau sey ben mail olaraktan istiyorumda uzayamail@gmail.com tesekkür ettim:)

KUGUU said...

BETHINGim Cubuklu da mi... hadi ya olmusuummmm. ben de mail ile alabilir miym pls
kuguboynu@yahoo.com

Asla cesmenin yerini hicbirsey tutmaz ama:)) adinn gcmesi bile guzel

Zeynep said...

ya aynı mailden bana da geldi, merak içinde bekliyorum.
isterse bahama adaları olsun, içindeki insanlar nasıl olacak ve neye çevirecekler ortamı onu daha çok merak ediyorum :)

Anonymous said...

innocent123@hotmail.com tesk.ler...

bething* said...

uzaycim valla bilmiyorum haftaya acilicak diyor..gorucez hepberaber..mailini attim;)

kugucum tabikii çesmenin yerini tutamaz...! ben tarz olarak demek istemistim :P senin de mailini attim cnm;)

sothyzcim evet halk paji kicamina gelirse yazik olur..!

Anonymous said...

bets, blog'un çok şeker olmuş... bikkini island'ın sunumu bana da gondersene daveti.com da mekanlar bolumune ekleyelim :) evren ben bu arada ( corridor vs ) evren@daveti.com

bething* said...

valla bu konu acikliga kavusur kavusmaz gidip kendim fotograflayacagim arkadaslar :)

evrencim helo..
gonderdim mailini ;)

Anonymous said...

Fotograflara bakildiginda sanki acik deniz.Bogazda olsa karsi kiyi gorunmezmi??

Anonymous said...

Arkadaşlar,

Araştırmacı pazarlamacı Didom dün gidip olay mekanı yerinde inceledi.

Söylenenin aksine bu bir şehir efsanesi değil,resimler gerçek..

Tüm hazırlıkları henüz bitmese de bu haftasonu açılıyor.

Girişte o belirtilen meşhur giriş kriterleri geçerli olup ücretler-YTL- :
Haftaiçi: 30

Ctesi :50

Pazar brunchlı:100

bething* said...

sevgili Pazarlamaci,
Olaya aciklik getirdigin icin cok tesekkurler..acilisinin anonsunu kendim gorup onaylayunca fotograflar ile yapacagim :)
tekrardan bilgiler icin tesekkur ederim :)

Anonymous said...

Arkadaşlar söz konusu maili bana da gönderirseniz memnun olurum.

aycan_ozcan@hotmail.com

Anonymous said...

Mumkunse Banada gonderirmisiniz.
nozcan7@mynet.com

Anonymous said...

http://kelebek.hurriyet.com.tr/yazarlar/4591033.asp?yazarid=105&gid=61

bikkini island'ın haberi bugünkü kelebekte çıktı. selamlar...