Monday, May 01, 2006

This week...to do!



Bu hafta is bakimindan yogun bir hafta olacak gibime geliyor..ama en cok
heycanlandiran sey cuma gunu yapacagim cupcakeler :) gecen haftadan beri nasil yapsam diye dusunup duruyorum, ilk defa deneyecegim, bakalim...3 yasina basicak kucuk bir prenses icin yapicam :) ozellikle suslemelerini cok ozenip yapmak istiyorum..

tabiiki de pembe olacak :D
Bu hafta asil komik ve ayni zamanda beni korkutuan sey, yeni cikaracagimiz dergi icin
"yazi yazmak" olacak..ya bana tasarim arastirma gorsel fotograf vs. ver ok im de, yazi yazmak?? bakalim ne kadar becerebilicem! :S

2 comments:

KUGUU said...

Sen yaparsin! diyorum baska birsey demiyorum!

Eminim en guzel pinky cupcake leri yaparsin sen - kim o prenses diyecegim (kızın - yegenin?)
ve yaziyi da yazarsin.
Bolsans Bethingim
Kuguboynu

bething* said...

kugucum
cesaretlendirdigin icin cok tesekkur ederim :) walla bugun roportaj fotografcisi oldum heheh :)
YOk benim yegenim degil, arkadasimin..ama tam bir prensen kendisi cok tatli :)
benim kizim ve ya yegenim yok henuz :P

aycicekcim
yapinca resim ve tarifleri post edicem insallah hayalimdeki gibi olur da buraya koyabilirim heheh!
maille yemek,koku,paket falan yollansaydi guzel olurdu diye dusunuyorum bazen..:)