Friday, April 14, 2006

Weekend Stuff :)

Music: Cuma NuClub da sevgili Gadi ve Baris Turker pikaplarin basinda..ctesi aksami ise Godet Shu Bar da Cerrone’un bastaci Marylin David var!
16 nisan pazar Portishead'in dunyaca unlu ismi Andy Smith Roxy’de...

Book: Kucuk Oteller kitabi 2006 piyasada..Yaza dogru yaklastigimiz su gunlerde tatil programlari yapmak isteyenler icin guzel bir rehber.
Eat: Fish Var balikcisini cok ziyaret ediyorum..ucuz cabuk ve guzel..:) web siteleri bile var!
Shop: Debenhams Cevahirde 8 nisanda acildi diye goruyorum heryerde..acilmadan evvel gormusutum, baya buyuk gorunuyordu, bir bakmak lazim.henuz sezonluk alisveris moduna giremedim ben ..guzel bir ayakkabi isterim ama :)

Watch:
Ice age 2 !! mutlakaa!! buzzlar eriyor ve kahramanlar yine maceralar pesinde :) birincisini ben cok sevmistim..pretty! (Amerikada gise rekoru kirmis bu arada..)
Hip: Nisantasinda yeni acilan Sofa Hotel in birinci katindaki Tuus simdiden cok ragbet gormeye baslamis bile..tuus latincede senin yerin anlamina geliyormus bunu da ekleyeyim dedim :) $Ik giyinmek lazimmis, pahaliymis fakat ozel bir gunde degisik tatlar arayanlar icin ideal olabilir. tel. 0212 224 8181
Art: Cok begendigim poster sanatcisi Yossi Lemel istanbulda! 13 mayisa kadar pazar haric hergun istiklala Garanti Galeride.
Special: 16 Nisanda 11.30 - 15.00 arasinda Movenpick Hotelde paskalya brunch yapiliyor.
Create: Kaligrafi, patchwork, karikatur ve Japon resim sanati sumi egitimleri isteyenler Suavi
Kendiroglu atolyesinde kurslara katilabilirler..enteresan :)
Yaratma atesi seni de saracak! >>> apple ican yarismasi basliyor!

At Home:
Cilekli Kup yapmak isteyenler buraya
Ferzan Ozpetekli Dvd keyfi 3 dvdsi bir arada :), romantik komedi isteyenlere bu filmi oneriyorum fena diildi..
16 nisan pazar Digiturk moviemax te 20.30 da oceans Twelve var :)

weekend links:
istedigin sarkiyi yaz, dinle! RadioBlog
Havalar isindi tshirtler foraaa!Kendi tshirtunu
yapmak isteyenlere fikirler Threadless
Sikayetin mi var? hemen yaz :)
Benim gibi Jean sevenlere varsa Denimologie
Trendy Rehber (cok guncel degil ama olsun fena degil)

have great weekend!!!

No comments: